romocja uzupełniająca - promocja sprzedaży, to zazwyczaj krótkotrwałe, jednorazowe działanie mające na celu zwiększenie zakupu konkretnego produktu lub produktów zarówno przez konsumentów jak i przez pośredników.

Jest to stosunkowo atrakcyjne marketingowo działanie, umożliwia realizację kilku istotnych celów:

  • dotarcie do ściśle określonej grupy odbiorców
  • szybkie, krótkookresowe zwiększenie sprzedaży
  • wyjątkowo proste możliwości zmierzenia efektów takiej promocji
  • b. duża ilość kierunków, narzędzi do wykorzystania
  • duża elastyczność zmian ilościowych, jakościowych w trakcie promocji
  • dość duża elastyczność zmian form takiej promocji
  • ... inne znacie z doświadczenia ...

Metody sprzedaży promocyjnej:

  • opakowania z premią
  • bonus pack
  • pokazy
  • specjalne opakowanie
  • promocyjne obniżki cenowe
  • kupony
  • próbki, testery
  • nagradzanie lojalności
  • rabaty, refundacja
  • konkursy, quizy
  • wyspecjalizowane formy reklamy

... czas na kawę ...