Facebook, to dla wielu przedsiębiorstw w Polsce kompletnie nowa (często jeszcze nieznana) platforma komunikacji z odbiorcą produktów i usług. Dzięki niej możesz poznać nowego klienta, budować społeczność osób zainteresowanych Twoją branżą i bezpośrednio, na bieżąco, informować wszystkich o swojej ofercie.

Zacznij przygodę z Facebookiem i :

 - Załóż Fan Page, profil swojej firmy, usługi oraz marki (Facebook to najpopularniejszy serwis społecznościowych, więc zacznij koniecznie od niego).
 - Stwórz sieci znajomych i fanów, zaproś dotychczasowych klientów, i daj znać znajomym Twoich znajomych
 - Dbaj o konto i koniecznie zasilaj je treścią. Nie musi to być informacja o nowych produktach, nie codziennie wprowadzasz je na rynek. daj swoim klientom wiedzę o tym, że jesteś profesjonalistą w swojej dziedzinie. Jeśli jesteś stolarzem, napisz, jakie drewno najlepiej wybrać na altankę, jeśli masz kwiaciarnię, napisz jak przedłużyć piękno bukietu z ciętych kwiatów.
 - Postaraj się o rozwój profilu firmy, przyrost fanów oraz ciągłą komunikację z fanami. Odpowiadaj na komentarze, zaglądaj do przyjaciół i komentuj ich wpisy.
 - Jak już zdobędziesz fanów, wymyśl konkurs lub grę, to uatrakcyjni Twój Fan Page.

Kontroluj konkurencję, zobacz czy mają swoje profile, co na nich piszą, czy dzielą się wiedzą jak Ty, jak często. Sprawdź konkursy i nagrody. Jeśli zaczynasz przygodę z Facebookiem, takie podglądanie jest jak najbardziej wskazane.